reklama

Kráčaj ďalej a nezastavuj!

jeden z mojich článkov, ktoré kôli cenzúre neuvideli svetlo sveta...pravdaže sa týka nás študentov.. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Na tohtoročný KOČAP tretiakov bezpochyby nikto nezabudne.

Ráno sme nastúpili na vlak v Prešove a keď sme vystúpili v Bystrom ihneď sme sa vydali na našu neskutočnú túru. Predpoveď nebola práve priaznivá. Malo pršať, ale nás to pravdaže neodradilo. Zo začiatku počasie bolo perfektné, no idylka sa čoskoro skončila.

Najprv začalo kropiť, čo nás trošku osviežilo a o chvíľu nastúpila krutá realita - lesné stúpanie. To by ešte nebolo to najhoršie. Avšak keď sa rozpršalo, začalo hrmieť a lesné stúpanie sa zmenilo na takmer horský terén, zima, hlad, dážď, neskutočná únava a bolesť nôh nikomu, kto ešte vládal hovoriť, nezabránili, aby si trochu ponadával.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po niekoľkých hodinách trápenia, keď sme vyčerpaní pri každej zákrute dúfali, že je za ňou naša vysnívaná Juskova Voľa, prišli na nejaký vrch ( ten kopec o ktorom sme šli ), myslela som, že už som mŕtva. Po daždi sa voda z pôdy začala vyparovať a v lese sa vytvorila hmla. Keď sme prišli na miesto, kde chýbali stromy, pozrela som sa z kopca dole, no nevidela som nič. Všade bola biela hmla. Boli sme ako v oblakoch a už sa mi zdalo, že som v nebi. No prežili sme to.

Každý kto tam bol potvrdí, že to bolo nad hranice našich síl. Po ôsmych hodinách sme sa dostali na ubytovňu, navečerali sa a vyškriabali po schodoch do izieb. Čakalo nás konečne krásne prekvapenie. Každá izba mala sprchu a vyzerala super. Potom sme začali hodnotiť „túru". Myslím si, že všetci by v tom mali nájsť jednu pozitívnu vec. Ja som spoznala ako reagujem na bolesť a zistila som akých mám spolužiakov (silných). Všetci si môžeme povedať, že sme sa prekonali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z toho vyplýva staré známe : „Na všetkom zlom, je niečo dobré."

Alžbeta Koleničová

Alžbeta Koleničová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Ak nie je možný návrat, treba ísť vpred." Marco Polo Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu